fbpx

MTEL Austria je relativno kratko vreme na tržištu ove zemlje, kompanija je registrovana u Austriji 2014, a počela da radi 1.1.2016, ali je u tom periodu izborila svoje mesto. To je, između ostalog, zbog toga što je MTEL Austria, kao članica Telekom Srbija grupe, i nastala iz želje da omogući vrhunska komunikaciona rešenja onima koji žive i rade u ovoj zemlji, a poreklom su iz Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore. Po zvaničnim statistikama, državljana Srbije u Austriji ima više od 121.000, iz Bosne i Hercegovine oko 97.000 i nekoliko hiljada iz Crne Gore. Zajedno – to je maltene pandan po broju potencijalnih korisnika stanovništvu Graca, a više od broja stanovnika Linca, drugog i trećeg grada po veličini u Austriji! Ne zaboravnimo i bitnu činjenicu da postoje veliki broj naših sugrađana, koji su uzeli državljanstvo Austrije pa se ne vode više u stastistici kao stranci, što taj broj čini dodatno većim.

Statistika stranih državljanja na privremenom radu u AustrijiIzvor: Statistik Austria

 

Šta su prednosti za osobu koja dolazi sa prostora balkana, ako poseduje broj MTEL Austria:

  • Bez rominga ili jedinstvena roming tarifa na tržištu EU (internet, dolazni i odlazni pozivi)
  • Bez rominga u Srbiji, BiH i Crnoj Gori
  • Besplatno pozivanje iz Austrije u mrežama Balkana, gde MTL ima svoje poslovanje
  • Veoma konkurentne cene u poređenju sa ostalim operaterima u Austriji
  • Visok kvalitet

Uz to, korisnicima se pruža mogućnost svakodnevne upotrebe najsavremenijih rešenja koje moderne telekomunikacije nude, nimalo ne zaostajući za ostalim konkurentima na zahtevnom tržištu EU. I za postpaid i za prepaid pakete je jedinstvena roaming ponuda za pozive, SMS i internet u EU, Srbiji, BiH i Crnoj Gori. Nema skrivenih troškova i neprijatnih iznenađenja kada stigne račun, jer nakon što se iskoristi u paket uključen obim podataka, usluge njihovog prenosa se blokiraju (Cut-off), nakon čega korisnik može da kupi opcioni dodatni paket.

No, MTEL se ne ograničava samo na Austriju i zemlje Zapadnog Balkana. Novi izazov je Švajcarska, u kojoj takođe živi i radi veliki broj potencijalnih korisnika, državljana ex-Yu zemalja.

Statistika stranih državljanja na privremenom radu u Švajcarskoj Izvor: Savezna kancelarija za statistiku Švajcarske

 

Naravno, širenje i pozicioniranje na druga, inostrana tržišta predstavlja kompleksan, višegodišnji poduhvat.

Nakon demografskog istraživanja tržišta, strategijskog planiranja i skaliranja poslovnog plana, sledi niz izazova u domenu infrastrukture, uspostavljanja mreže kao i procesa podrške.

Postavlja se i pitanje šta će biti strategija MTL-a, da li će korsničku podršku na nemačkom jeziku samostalno pružiti ili delegirati nekoj od profesionalnih outsourcing kompanija? Ovo pitanje biće jedno od suštinskih za dalje širenje, budući da ako se MTL pokaže konkurentan sa cenama i kvalitetom, može da privuče osim korisnika sa Balkana i ostale stanovnike ovih zemalja, za koje će sigurno biti potrebna korisnička podrška na lokalnom jeziku.

Svako od nas je bar nekoliko puta do sada bio u situaciji da kontaktira članove podrške nekog od mobilnih operatera. Nekada je to najbrži način dolaženja do određenih informacija koje se tiču same usluge, proizvoda, mogućnosti i opcija koje kompanija pruža. Ali, neretko i zbog određenih izazova i problema sa kojima smo kao korisnici ponekad suočeni.

Nezvanična istraživanja detaljnije daju uvid u rezultate koliko je pored široke i raznovrsne ponude, kvalitetna usluga podrške unutar jednog mobilnog operatera krucijalna kada su u pitanju zadovoljstvo klijenata i njihovo zadržavanje. Čak 65% ispitanika navelo je da osim same ponude paketa, vrlo im je važan i celokupan proces podrške i pružanja informacija od pomoći, bez predugog čekanja na operatera i komplikovanih procedura. Naročito kada je u pitanju transparentnost korišćenja usluga u inostranstvu, poput roaminga.

Poslednjih godina svedoci smo da je lestvica, kada je u pitanju zadovoljstvo korisnika, postavljena prilično visoko i neophodno je imati dobro utemeljene procese podrške i kvalitetan tim profesionalnog osoblja, koje je u mogućnosti da na te izazove odgovori u najkraćim mogućim intervalima.

Upravo je ovo razlog zašto se mnoge velike i uspešne kompanije odlučuju da usluge korisničkih centara delegiraju i prepuste drugim kompanijama koje su eksperti na tom polju. Njihovi timovi sastavljeni su od iskusnih operatera sa višegodišnjim iskustvom na polju korisničke podrške i imaju neophodno znanje i ekspertizu kojom održavaju i podižu kvalitet usluge.

Bitno je pomenuti da prilikom uspostavljanja kontakt centara, jedan od najvećih izazova sa kojim se mobilni operateri susreću tokom širenja na druga, inostrana tržišta jesu i jezici na kojima mogu da ponude svoje usluge podrške.

ICM kompanija je prisutna na četiri lokacije i jedan je od lidera u regionu iz oblasti BPO usluga i raspolaže sa više od 120 iskusnih agenata korisničke podrške, prodaje i tele marketinga, sa znanjem nemačkog, srpskog i engleskog jezika. Pored toga, u toku je širenje poslovanja i timova na projektima pružanja podrške na francuskom, italijanskom i španskom jeziku.

Kreiranje tele marketing kampanja, anketiranje i usluge promovisanja prijema novih korisnika samo su neki od dodatnih procesa, pored pružanja podrške, u kojima ova kompanija ostvaruje odlične rezultate i svojim partnerima omogućava dalji rast. Još jedna od velikih prednosti outsourcing-a je svakako i ušteda novca i vremena koje može biti iskorišćeno za razvijanje i poboljšavanje in-house procesa.

Dugogodišnje saradnje sa nekim od vodećih kompanija u svojim oblastima jasno ukazuju na kvalitet i rezultate koje ova kompanija donosi sa sobom.

Više informacija, kao i bliže upoznavanje sa svim uslugama koje ICM pruža, možete pronaći na zvaničnom sajtu.

Outsourced Call Center Costs